Menu Zamknij

Procedura wysyłki


Wersja online (gwarantująca szybszą obsługę zgłoszenia serwisowego):

  1. Upewnij się, że wykonałaś/eś we własnym zakresie wszystkie sugerowane rozwiązania opisane w dziale Pomoc. Przywróć w zegarku ustawienia fabryczne zgodnie z tą instrukcją i sprawdź ponownie czy problem, który chcesz zgłosić nadal występuje.
  2. Zaloguj się na stronie https://serwisant-online.pl/ca/jekcdz/login i zgłoś naprawę podając model produktu, numer seryjny, dokładny opis usterki oraz adres do wysyłki zwrotnej.
  3. W przypadku chęci skorzystania z naprawy gwarancyjnej dołącz do przesyłki dowód zakupu lub wypełnioną przez Sprzedawcę kartę gwarancyjną (lub ich kserokopie).
  4. Zabezpiecz produkt, wraz z nieprawidłowo działającymi akcesoriami na czas transportu.
  5. UWAGA: Nadając przesyłkę nie zapomnij napisać w widocznym miejscu (np. na liście przewozowym) numeru zgłoszenia serwisowego. Do przesyłki dołącz wygenerowaną kartę naprawy.
  6. Koszt wysyłki sprzętu do serwisu leży po stronie klienta.
  7. Większość napraw zgłoszonych online wykonujemy w ciągu 3-5 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki.
  8. Wszystkie reklamowane produkty odsyłamy po naprawie kurierem DHL.
  9. Płatność dokonywana jest przy odbiorze paczki (gotówką) lub na konto (po otrzymaniu od nas numeru konta i dokładnej kwoty do wpłaty).

Uwaga! Przed wysyłką sprzętu do serwisu prosimy o usunięcie wszelkich dodatkowych (niezamontowanych fabrycznie) elementów znajdujących się na produkcie (np. folii ochronnych). Serwis nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie tego typu elementów w trakcie naprawy.

Wersja standardowa:

  1. Upewnij się, że wykonałaś/eś we własnym zakresie wszystkie sugerowane rozwiązania opisane w dziale Pomoc. Przywróć w zegarku ustawienia fabryczne zgodnie z tą instrukcją i sprawdź ponownie czy problem, który chcesz zgłosić nadal występuje.
  2. Dokładnie opisz usterkę i podaj dane kontaktowe, korzystając z druku reklamacyjnego:
    Plik PDF Plik edytowalny .doc
  3. W przypadku chęci skorzystania z naprawy gwarancyjnej załącz dowód zakupu lub wypełnioną przez Sprzedawcę kartę gwarancyjną (lub ich kserokopie).
  4. Zabezpiecz produkt wraz z nieprawidłowo działającymi akcesoriami na czas transportu.
  5. Koszt wysyłki sprzętu do serwisu leży po stronie klienta.
  6. Większość napraw zgłoszonych standardowo wykonujemy w ciągu 5-10 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki.
  7. Wszystkie reklamowane produkty odsyłamy po naprawie kurierem DHL.
  8. Płatność dokonywana jest przy odbiorze paczki (gotówką) lub na konto (po otrzymaniu od nas numeru konta i dokładnej kwoty do wpłaty).

Adres do wysyłki / kontakt:

Sport Konsulting Serwis

ul. św. Gertrudy 8/2
31-046 Kraków
serwis@sportkonsulting.pl

Czynne od pon. do pt. w godz. 8-16