Konfiguracja zegarka za pomocą komputera
Jeśli masz problem z konfiguracją zegarka na swoim komputerze, spróbuj wykonać poniższe kroki, a następnie ponownie skonfiguruj zegarek postępując zgodnie z instrukcją:
- Sprawdź czy gniazdo ładowania jest suche i czyste
• Jeśli zegarek nie ładuje się prawidłowo lub nie łączy się z FlowSync, może to wynikać z zabrudzenia portu USB zegarka.
Po każdym treningu przepłucz port USB letnią wodą. Element ten jest wodoodporny i można go płukać pod bieżącą wodą bez ryzyka uszkodzenia części elektronicznych.
• Przed ładowaniem upewnij się, że w porcie USB zegarka lub na kablu ładowania nie ma wilgoci, włosów, kurzu ani brudu. Delikatnie usuń wszelkie zabrudzenia i kurz. W razie potrzeby można użyć wykałaczki. Do czyszczenia nie używaj żadnych ostrych narzędzi, aby uniknąć zarysowania lub uszkodzenia. - Przejdź do ekranu głównego (tryb wyświetlania godziny) przed rozpoczęciem synchronizacji.
- Sprawdź czy złącze USB działa prawidłowo:
• upewnij się, że kabel USB jest prawidłowo zamocowany;
• odłącz i ponownie podłącz kabel USB do zegarka;
• jeśli podłączyłeś zegarek do komputera przy pomocy rozdzielacza USB, spróbuj podłączyć go bezpośrednio do wejścia USB komputera;
• wypróbuj inne wejścia USB w komputerze. - Uruchom ponownie zegarek
Możesz uruchomić ponownie zegarek z menu urządzenia:
• wejdź w Ustawienia > Ustawienia ogólne > Informacje o produkcje > „Uruch. pon. Urządzenie”;
• naciśnij przycisk START i wybierz TAK aby potwierdzić ponowne uruchomienie. - Uruchom ponownie Polar FlowSync
Zamknij Polar FlowSync klikając prawym przyciskiem myszy na ikonę programu na pasku zadań i wybierając opcję Zamknij. Następnie uruchom program wybierając odpowiednią ikonę na pulpicie lub w folderze aplikacji. - Uruchom ponownie komputer
Pozostaw kabel USB wpięty do zegarka oraz do komputera. - Włącz Javascipt oraz pliki cookies w przeglądarce
Javascript oraz pliki cookies muszą być włączone, aby połączenie działało prawidłowo. Zazwyczaj są one domyślnie uruchomione. Sprawdź zakładkę Pomoc w przeglądarce w celu uzyskania dodatkowych instrukcji. - Sprawdź czy zegarek widoczny jest na liście urządzeń interfejsu HID Twojego komputera
• Windows: Start > Panel sterowania > System > Menedżer urządzeń. Podłącz zegarek do komputera przy pomocy kabla USB. Czy lista została zaktualizowana? Zegarek powinien wyświetlić się jako Urządzenie wejściowe USB/ Urządzenie zdefiniowane przez dostawcę zgodne z HID.
• Mac OS X: Apple Menu > Ten Mac > Ogólne > Raport systemowy > Sprzęt > USB. Podłącz zegarek do komputera przy pomocy kabla USB. Czy lista został zaktualizowana? Twój zegarek powinien wyświetlić się na liście.
Jeżeli zegarek nie jest wyświetlany na liście, a synchronizacja nie rozpoczyna się prawidłowo, zresetuj zegarek.