Menu Zamknij

Rozwiązywanie problemów z Polar Flow Sync


Jeśli doświadczasz problemów z programem Polar FlowSync, zapoznaj się z poniższymi wskazówkami.

  • Nie mogę uruchomić programu FlowSync
  • Program FlowSync został zatrzymany z nieznanego powodu
  • Wystąpił błąd programu FlowSync
  1. Zamknij program FlowSync: prawym przyciskiem myszy kliknij ikonę programu na pasku zadań i wybierz opcję Zamknij.
  2. Uruchom Menedżer zadań / Monitor aktywności i sprawdź czy program Polar FlowSync został faktycznie zamknięty. Zakończ proces, jeśli program znajduje się na liście.
    Windows: Aby wejść do Menedżera zadań, kliknij prawym przyciskiem myszy na pasku zadań  i wybierz Menedżer zadań / Uruchom Menedżera zadań. Po otwarciu Menedżera wybierz kartę Procesy. Jeśli proces flowync.exe / Polar FlowSync  znajduje się na liście, wybierz go i kliknij opcję Zakończ proces.

    Mac OS X: Aby wejść do Monitora aktywności, przejdź do Aplikacje → Narzędzia → Monitor aktywności. Jeśli proces FlowSync znajduje się na liście to wybierz go i kliknij przycisk Zakończ proces.
  3. Uruchom FlowSync (przy użyciu skrótu na pulpicie lub ikony w menu start).
  4. Jeśli błąd nadal występuje, odinstaluj FlowSync z komputera i zainstaluj go ponownie.
  • Połączenie z produktem Polar zostało przerwane
  • Aktualizacja nie powiodła się

W pierwszej kolejności spróbuj podłączyć kabel USB do innego gniazda USB w komputerze. Jeżeli korzystasz z rozdzielacza USB, podłącz kabel USB bezpośrednio do komputera. Sprawdź czy po podłączeniu na ekranie zegarka widnieje symbol ładowania urządzenia. Jeśli to nie pomoże, uruchom program FlowSync ponownie zgodnie z powyższą instrukcją.

  • Synchronizacja nie powiodła się

Zamknij okno programu Flow Sync, odłącz i ponownie podłącz kabel USB do komputera i zegarka. Jeśli synchronizacja nie rozpocznie się automatycznie, kliknij dwukrotnie ikonę FlowSync na pasku zadań. Jeśli to nie pomoże uruchom program FlowSync ponownie zgodnie z powyższą instrukcją.

  • Pobieranie zostało przerwane

Spróbuj zaktualizować swój produkt Polar później.

  • Brak połączenia z Internetem
  • Nie można odnaleźć serwera sieciowego

W pierwszej kolejności upewnij się, że masz dostęp do Internetu otwierając stronę flow.polar.com/. Jeżeli strona serwisu otwiera się prawidłowo sprawdź ustawienia sieciowe:

  1. Kliknij ikonę ustawień (ikona koła zębatego) w oknie programu Polar FlowSync i wybierz kartę Ustawienia sieci.
  2. Jeżeli zaznaczona jest opcja Automatycznie wykrywaj ustawienia sieci wówczas FlowSync korzysta z tych samych ustawień sieciowych co Twoja przeglądarka. Jeżeli przy tym ustawieniu połączenie internetowe nie działa spróbuj skorzystać z innych możliwości: Bezpośrednie połączenie z Internetem lub Ręczne ustawienia proxy (możesz je sprawdzić w następujący sposób:
    Windows: Start (→ Ustawienia) → Panel sterowania → Opcje internetowe → Połączenia → Ustawienia LAN → Adres i port serwera proxy.
    Windows 10: Start → Ustawienia → Sieć i Internet → Serwer proxy.
    Mac OS X: Z menu Apple wybierz Preferencje systemowe → Sieć → Wybierz aktywne połączenie z listy → Zaawansowane → Proxy → Web Proxy (HTTP) → Web Proxy Server (nazwa i port).
  3. Upewnij się, że połączenie z programem FlowSync nie jest zablokowane przez zaporę systemu lub program antywirusowy.

Jeżeli powyższe wskazówki nie pomogą, wyślij opis problemu wraz z plikiem log programu FlowSync na adres serwis@sportkonsulting.pl.