Procedura wysyłki

Procedura wysyłki produktów Polar do serwisu:
1. Należy dokładnie opisać usterkę i podać dane kontaktowe, korzystając z druku reklamacyjnego: (plik PDF)  (plik edytowalny .doc)
2. W przypadku chęci skorzystania z naprawy gwarancyjnej należy załączyć dowód zakupu lub wypełnioną przez Sprzedawcę kartę gwarancyjną (lub ich kserokopie).
3. Produkt, wraz z nieprawidłowo działającymi akcesoriami, należy dobrze zabezpieczyć na czas transportu.
4. Koszt wysyłki sprzętu do serwisu leży po stronie klienta.
5. Większość napraw wykonujemy w ciągu 3-5 dni roboczych, a przesyłki odsyłamy kurierem DHL.
6. Płatność dokonywana jest przy odbiorze paczki (gotówką) lub na konto (po otrzymaniu od nas numeru konta i dokładnej kwoty do wpłaty).

Adres do wysyłki / kontakt:
Sport Konsulting Serwis
ul. św. Gertrudy 8/2
31-046 Kraków
czynne od pon. do pt. w godz. 9-17
tel.: 12 333 78 20
e-mail: serwis@sportkonsulting.pl
www.sportkonsulting.pl