Procedura wysyłki

Drodzy klienci.

Z uwagi na aktualną sytuację epidemiologiczną i zalecenia GIS zwracamy się z prośbą o opóźnienie wizyty w naszej siedzibie, związanej z potrzebą serwisową. Prosimy o wysyłanie produktów do serwisu przesyłką kurierską.

W przypadku chęci zakupu produktów lub akcesoriów Polar bardzo prosimy o złożenie zamówienia internetowego na stronie polar.com

Dziękujemy za wyrozumienie i współpracę!
Zespół Sport Konsulting

-----------------------------------

Wersja online (gwarantująca szybszą obsługę zgłoszenia serwisowego):

1. Należy zalogować się na stronie https://serwisant-online.pl/ca/jekcdz/login i zgłosić naprawę podając model produktu, numer seryjny, dokładny opis usterki oraz adres do wysyłki zwrotnej.
2. W przypadku chęci skorzystania z naprawy gwarancyjnej należy dołączyć do przesyłki dowód zakupu lub wypełnioną przez Sprzedawcę kartę gwarancyjną (lub ich kserokopie).
3. Produkt, wraz z nieprawidłowo działającymi akcesoriami, należy dobrze zabezpieczyć na czas transportu.
4. UWAGA: Do przesyłki należy dodać czytelną informację o numerze naprawy, nadanym podczas tworzenia zgłoszenia.
5. Koszt wysyłki sprzętu do serwisu leży po stronie klienta.
6. Większość napraw zgłoszonych online wykonujemy w ciągu 2-5 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki.
7. Wszystkie reklamowane produkty odsyłamy po naprawie kurierem DHL.
8. Płatność dokonywana jest przy odbiorze paczki (gotówką) lub na konto (po otrzymaniu od nas numeru konta i dokładnej kwoty do wpłaty).

Wersja standardowa:
1. Należy dokładnie opisać usterkę i podać dane kontaktowe, korzystając z druku reklamacyjnego: (plik PDF)  (plik edytowalny .doc)
2. W przypadku chęci skorzystania z naprawy gwarancyjnej należy załączyć dowód zakupu lub wypełnioną przez Sprzedawcę kartę gwarancyjną (lub ich kserokopie).
3. Produkt, wraz z nieprawidłowo działającymi akcesoriami, należy dobrze zabezpieczyć na czas transportu.
4. Koszt wysyłki sprzętu do serwisu leży po stronie klienta.
5. Większość napraw zgłoszonych standardowo wykonujemy w ciągu 3-6 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki.
6. Wszystkie reklamowane produkty odsyłamy po naprawie kurierem DHL.
7. Płatność dokonywana jest przy odbiorze paczki (gotówką) lub na konto (po otrzymaniu od nas numeru konta i dokładnej kwoty do wpłaty).

Adres do wysyłki / kontakt:
Sport Konsulting Serwis
ul. św. Gertrudy 8/2
31-046 Kraków
czynne od pon. do pt. w godz. 8-16
tel.: 12 333 78 20
e-mail: serwis@sportkonsulting.pl
www.sportkonsulting.pl