Rozwiązywanie problemów z Polar FlowSync

Jeśli doświadczasz problemów z programem Polar FlowSync, zapoznaj się z poniższymi wskazówkami.

Nie mogę uruchomić programu FlowSync
Program FlowSync został zatrzymany z nieznanego powodu
Wystąpił błąd programu FlowSync


1. Zamknij program FlowSync: prawym przyciskiem myszy kliknij ikonę programu na pasku zadań i wybierz opcję Zamknij.
2. Uruchom Menedżer zadań / Monitor aktywności i sprawdź czy program Polar FlowSync został faktycznie zamknięty. Zakończ proces, jeśli program znajduje się na liście.
Windows: Aby wejść do Menedżera zadań, kliknij prawym przyciskiem myszy na pasku zadań  i wybierz Menedżer zadań / Uruchom Menedżera zadań. Po otwarciu Menedżera wybierz kartę Procesy. Jeśli proces flowync.exe / Polar FlowSync  znajduje się na liście, wybierz go i kliknij opcję Zakończ proces.



Mac OS X: Aby wejść do Monitora aktywności, przejdź do Aplikacje → Narzędzia → Monitor aktywności. Jeśli proces FlowSync znajduje się na liście to wybierz go i kliknij przycisk Zakończ proces.



3. Uruchom FlowSync (przy użyciu skrótu na pulpicie lub ikony w menu start).
4. Jeśli błąd nadal występuje, odinstaluj FlowSync z komputera i zainstaluj go ponownie.


Połączenie z produktem Polar zostało przerwane

Aktualizacja nie powiodła się

W pierwszej kolejności spróbuj podłączyć kabel USB do innego gniazda USB w komputerze. Jeżeli korzystasz z rozdzielacza USB, podłącz kabel USB bezpośrednio do komputera. Sprawdź czy po podłączeniu na ekranie zegarka widnieje symbol ładowania urządzenia. Jeśli to nie pomoże, uruchom program FlowSync ponownie zgodnie z powyższą instrukcją.


Synchronizacja nie powiodła się

Zamknij okno programu Flow Sync, odłącz i ponownie podłącz kabel USB do komputera i zegarka. Jeśli synchronizacja nie rozpocznie się automatycznie, kliknij dwukrotnie ikonę FlowSync na pasku zadań. Jeśli to nie pomoże uruchom program FlowSync ponownie zgodnie z powyższą instrukcją.


Pobieranie zostało przerwane

Spróbuj zaktualizować swój produkt Polar później.


Brak połączenia z Internetem
Nie można odnaleźć serwera sieciowego

W pierwszej kolejności upewnij się, że masz dostęp do Internetu otwierając stronę flow.polar.com/. Jeżeli strona serwisu otwiera się prawidłowo sprawdź ustawienia sieciowe:
1.Kliknij ikonę ustawień (ikona koła zębatego) w oknie programu Polar FlowSync i wybierz kartę Ustawienia sieci.
2. Jeżeli zaznaczona jest opcja Automatycznie wykrywaj ustawienia sieci wówczas FlowSync korzysta z tych samych ustawień sieciowych co Twoja przeglądarka. Jeżeli przy tym ustawieniu połączenie internetowe nie działa spróbuj skorzystać z innych możliwości: Bezpośrednie połączenie z Internetem lub Ręczne ustawienia proxy (możesz je sprawdzić w następujący sposób:
Windows: Start (→ Ustawienia) → Panel sterowania → Opcje internetowe → Połączenia → Ustawienia LAN → Adres i port serwera proxy.
Windows 10: Start → Ustawienia → Sieć i Internet → Serwer proxy.
Mac OS X: Z menu Apple wybierz Preferencje systemowe → Sieć → Wybierz aktywne połączenie z listy → Zaawansowane → Proxy → Web Proxy (HTTP) → Web Proxy Server (nazwa i port).
3. Upewnij się, że połączenie z programem FlowSync nie jest zablokowane przez zaporę systemu lub program antywirusowy.


Wystąpił problem z Twoim produktem Polar. Przed synchronizacją wymagane jest przywrócenie ustawień fabrycznych, które usunie z produktu wszystkie dane. Czy chcesz przywrócić ustawienia fabryczne?

Potwierdź przywracanie ustawień fabrycznych wybierając opcję TAK.
Podczas przywracania ustawień fabrycznych wszystkie dane (ustawienia, dane dotyczące aktywności oraz treningi) zostaną skasowane. Po zakończeniu tej operacji przypisz zegarek do swojego konta ponownie, celem ponownego wgrania danych do urządzenia.


Jeżeli powyższe wskazówki nie pomogą, wyślij opis problemu wraz z plikiem log programu FlowSync na adres serwis@sportkonsulting.pl.