Konfiguracja zegarka za pomocą komputera

Jeśli masz problem z konfiguracją zegarka na swoim komputerze, spróbuj wykonać poniższe kroki, a następnie ponownie skonfiguruj zegarek postępując zgodnie z instrukcją:

1. Sprawdź czy gniazdo ładowania jest suche i czyste
• Jeśli zegarek nie ładuje się prawidłowo lub nie łączy się z FlowSync, może to wynikać z zabrudzenia portu USB zegarka.
Po każdym treningu przepłucz port USB letnią wodą. Element ten jest wodoodporny i można go płukać pod bieżącą wodą bez ryzyka uszkodzenia części elektronicznych.
• Przed ładowaniem upewnij się, że w porcie USB zegarka lub na kablu ładowania nie ma wilgoci, włosów, kurzu ani brudu. Delikatnie usuń wszelkie zabrudzenia i kurz. W razie potrzeby można użyć wykałaczki. Do czyszczenia nie używaj żadnych ostrych narzędzi, aby uniknąć zarysowania lub uszkodzenia.

2. Przejdź do ekranu głównego
Przejdź do ekranu głównego (tryb wyświetlania godziny) przed rozpoczęciem synchronizacji.

3. Sprawdź czy złącze USB działa prawidłowo:
• upewnij się, że kabel USB jest prawidłowo zamocowany;
• odłącz i ponownie podłącz kabel USB do zegarka;
• jeśli podłączyłeś zegarek do komputera przy pomocy rozdzielacza USB, spróbuj podłączyć go bezpośrednio do wejścia USB komputera;
• wypróbuj inne wejścia USB w komputerze.

4. Uruchom ponownie zegarek (dotyczy modeli M400, M430 i V800)
Możesz uruchomić ponownie zegarek z menu urządzenia:
• wejdź w Ustawienia > Ustawienia ogólne > Informacje o produkcje > „Uruch. pon. Urządzenie”;
• naciśnij przycisk START i wybierz TAK aby potwierdzić ponowne uruchomienie.

5. Uruchom ponownie Polar FlowSync
Zamknij Polar FlowSync klikając prawym przyciskiem myszy na ikonę programu na pasku zadań i wybierając opcję Zamknij. Następnie uruchom program wybierając odpowiednią ikonę na pulpicie lub w folderze aplikacji.

6. Uruchom ponownie komputer
Pozostaw kabel USB wpięty do zegarka oraz do komputera.

7. Włącz Javascipt oraz pliki cookies w przeglądarce
Javascript oraz pliki cookies muszą być włączone, aby połączenie działało prawidłowo. Zazwyczaj są one domyślnie uruchomione. Sprawdź zakładkę Pomoc w przeglądarce w celu uzyskania dodatkowych instrukcji.

8. Sprawdź czy zegarek widoczny jest na liście urządzeń interfejsu HID Twojego komputera
• Windows: Start > Panel sterowania > System > Menedżer urządzeń. Podłącz zegarek do komputera przy pomocy kabla USB. Czy lista została zaktualizowana? Zegarek powinien wyświetlić się jako Urządzenie wejściowe USB/ Urządzenie zdefiniowane przez dostawcę zgodne z HID.
• Mac OS X:  Apple Menu > Ten Mac > Ogólne > Raport systemowy > Sprzęt > USB. Podłącz zegarek do komputera przy pomocy kabla USB. Czy lista został zaktualizowana? Twój zegarek powinien wyświetlić się na liście.
Jeżeli zegarek nie jest wyświetlany na liście, a synchronizacja nie rozpoczyna się prawidłowo, zresetuj zegarek.